fredag 9 juni 2023

Familjaktiviteter

 

Han kom hem från jobbet, det var tyst i huset men han när han såg den gula regnjackan hänga i hallen visste han att äldsta sonen var hemma. Han tog en snabb dusch och gick naken genom huset till källardörren.

På väg ned för trappan hörde han kvidande ljud. Han kände hur kuken hårdnade och han visste att den sena eftermiddagen och kvällen skulle bli en njutning.

Nere i källaren går han sakta bort mot mysrummet, kvidandet hörs tydligt och han hör ett smackande ljud – hud mot hud.
Han står tyst i dörröppningen och ser hur äldsta sonen har en liten brunhårig flicka i sitt knä. Brunetten rider hans kuk medan hon kvider högt. Sonen ser honom och ler, han tar tag i brunettens skinkor och särar dem.

Han ler mot sonen och går tyst fram till dem. Han trycker sin kuk mot brunettens bakre hål och när hon stelnar till så stöter han till. Den lilla brunetten skriker högt när hon känner hans kuk brutalt tränga sig förbi ringmuskeln, han börjar knulla henne och klämmer hennes bröst.

De knullar den lilla brunetten som kvider högt mellan dem, han njuter av hur trång hon är, det är tydligt att hon inte brukar ta kuk i röven. Han känner sonens kuk genom den tunna hinnan mellan röven och fittan, de har delat sonens flickvänner tidigare.

-Ska vi byta plats? frågar sonen. Hon är trång som fan i fittan, jag tror jag spräckte henne.

Han nickar och säger; - Spruta först så tar jag över sen.

Han drar ur sin kuk och ser att hon inte var ren. Han ger henne en rejäl dask på ena skinkan.

-Jävla slampa, säger han. Du ska vara ren, se hur skitig jag är!

Han går och tvättar sig ren och hämtar en ask med kondomer, de brukar inte använda kondomer men när slampan är oren så har de inget val. Sonen håller fast den lilla brunetten, hon är apatisk.

-Jag håller henne, säger han och ger sonen asken med kondomer. Hon är smutsig.

Han sätter sig ned på stolen och placerar flickan så hon sakta glider ned på hans hårda kuk. Han njuter av hur trång hon är, hennes fitta kramar om hans kuk och han hör hur hon kvider till av storleken. Hon är inte van alls med att ta kuk tänker han.

-Så älskling, säger sonen. Är du redo att rida pappas kuk medan jag knullar dig i röven?

Flickan snyftar till och ruskar nekande på huvudet.

-Snälla, snyftar hon. Jag vill inte! Jag lovar att inte säga nått, snälla jag vill gå hem!

-Sshhh! säger sonen. Vi har ju knappt börjat ha skönt tillsammans.

Sonen stöter in sin kuk och börjar knulla henne hårt i röven. Flickan studsar mellan dem, hon är som en trasdocka, deras kukar stöter in i henne om och om igen. Han känner hur han stöter djupt in i henne, hur han rör hennes absoluta inre med sin kuk. Han njuter av hennes kropp, hon har små toppiga bröst och är vad man kallar Petite men med b-kupa i bröst. En perfekt knulldocka.

Han stönar högt när han sprutar sin sats, han ser paniken i hennes ögon, hon är oskyddad och har fått en sats till i sin fitta.

Sonen drar ur sin kuk ur hennes röv och han reste sig från stolen med flickan spetsad på sin kuk.

-Dags för sängen min lilla slampa, sa han och gick bort mot en säng. Vi ska ha det skönt tillsammans länge till.

De binder fast den lilla brunetten, hon kan inte värja sig alls mot det som de kommer utsätta henne för. De ger henne en grimma, så de kan munknulla henne utan att hon biter dem.

Han njuter av hennes mun, hon är nästan lika bra som hans fru och dotter. Sonen knullar henne i fittan medan han trycker in en dildo i hennes röv. De knullar henne i timmar, hon är helt lealös och tyst.

-Lås in henne i hundburen, säger han till sist. Vi fortsätter imorgon, hon ska knäckas innan du kan börja bygga upp henne till det vad du vill ha henne som.

Sonen nickar och lyfter den medvetslösa flickan från sängen och bär bort henne till en transportbur för hundar. Hon placeras i buren och han låser den.

-Var hittade du henne? frågar han medan har går mot badrummet.

-Hon är ny i min skola, svarar sonen som kommer efter. Hon är fosterbarn tror jag.

-Så ingen kommer egentligen att sakna henne? frågar han och kliver in i dischen.

-Nej, svarar sonen.

Efter en snabb dusch går han till dotterns sovrum, hon ska dela hans säng inatt.

-Sigrid, säger han och tänder lampan. Kom med mig.

Dottern reser sig sömnigt i sin säng och lyder när hon hör vad han säger. Hon följer tyst efter honom bort till det stora sovrummet, hon är klädd i ett stort nattlinne som nästan släpar i golvet.

När de är i sovrummet drar hon snabbt av sig nattlinnet och klättrar upp i sängen och lägger sig på mage med särade ben och händerna fattar tag i sänggavelns rör. Han kliver upp och lägger sig mellan hennes ben och binder hennes handleder mot sänggaveln innan han börjar smeka hennes kropp.

-Du är så fin Sigrid, viskar han i hennes ena öra, han känner hur hon darrar under honom. Nu ska pappa ge dig kuk, precis som du vill ha den.

Han stöter in kuken i hennes fitta och hör hur hon flämtar till. Han knullar henne hårt och hör hur hon stönar och kvider, hennes fitta är inte lika tajt som flickan i mysrummet men hon är skön hans lilla Sigrid.

Han drar ur kuken och börjar trycka den mot hennes lilla rosett, hon kvider och stönar till när ringmuskeln släpper igenom.

-Så tajt, stönar han och knullar henne med hårda djupa stötar i röven.

-Pappa, stönar Sigrid.

-Ja älskling, svarar han.

-Pappa, stönar Sigrid. Pappa, spruta i fittan.

Han ler och vet att han lyckats uppfostra dottern att vilja ha hans sats i fittan, att hon ser det som normalt att han knullar henne och att hon är frivillig i att ge honom sin kropp att använda.

-Men älskling, svarra han. Jag vill spruta i din tarm.

-Pappa! stönar dottern högt. Jag vill ha pappas sats i min fitta, jag vill att du fyller mig!

Han fortsätter att knulla henne och han hör att hon har ont, han knullar henne utan glidmedel och hade inte gett henne någon chans att bli våt. Hennes kvidande påminner lite om flickan i källaren, hon hade inte fått mycket till förspel eller glidmedel hon heller.

Han drar ur kuken ur hennes röv och stöter in den i hennes fitta, han stöter till ett par gånger innan han tömmer sin sats.
Han hör henne nästan skratta till av glädje när hon känner hans varma sats sprida sig i hennes inre. Han lägger sig bredvid henne och drar ett lakan över dem.

-Sov min älskling, viskar han. Jag kan behöva dig mer under natten så vila nu min älskade.

De somnar och det enda som hörs är stön och flämtningar från ett av de andra sovrummen. Den äldsta sonen knullar en av sina yngre bröder och tömmer sin sats i den gapande röven. Den yngre brodern ligger på rygg fastbunden och flämtar.

-Snälla, snyftar den yngre brodern. Jag kan inte ta mer nu.

-Tyst! svarar den äldre. Du ska ta emot det jag ger dig och när mina vänner kommer ska du ta dem med.

Den yngre brodern bleknar, han hade inte förberett sig att det skulle vara fler än den äldre brodern som skulle tömma sin sats i hans röv i natt. Han tystas av en Gag-ball och hans hårda kuk placeras i en genomskinlig knulltermos, så om han sprutar så samlas satsen i behållaren.

En mobil plingar till och den äldre brodern lämnar sovrummet, en kort stund senare kommer han tillbaka tillsammans med 5 av hans vänner.

-Här är er Cum bucket för i natt, säger han och pekar på den yngre fastbundna brodern på sängen. Ni kan knulla honom så mycket ni vill, enda regeln är att ni ska spruta er sats i hans röv.

De 5 vännerna klär av sig och ser ned på den livrädda unga pojken på sängen.

-Han är van att jag knullar honom, säger den äldre. Så han är inte oskuld, men han har inte använts som Cum bucket tidigare så ge ert bästa så han verkligen vet vad han är till för!

De 5 vännerna turas om att knulla den yngre pojken som ligger och stönar på sängen. Sats efter sats sprutas upp i hans tarm och hans kuk hårdnar i termosen.

-Fan, säger en av vännerna. Han njuter av att knullas!

-Jo, svarar den äldre. Pappa har lärt honom att ta kuk och att njuta av det.

De knullar den unga pojken och till sist så kommer han med ett högt stön, hans sats sprutar i termosen och hans bror med vänner jublar. Gag ballen tas bort och han tvingas dricka sin sats, de häller termosens innehåll i hans mun.

I det stora sovrummet vaknar Sigrid av att hennes pappa knullar henne i fittan, hon hör ett jubel från sin brors sovrum.

-Joel har några vänner över, säger hennes pappa. De använder Tim.

-Knulla mig hårdare, säger Sigrid. Jag vill känna mig knullad när jag vaknar i morgon bitti.

Han ler i mörkret och ökar takten, han struntar i de spärrar han brukar ha och ger dottern det hon vill ha en grov skön våldtäkt av hennes fitta. När han till slut sprutar sin sats så gråter och högt och ber honom att sluta, att det gör ont.

-Du ville att jag skulle knulla dig hårt älskling, viskar han till henne. Du ska inte be om något du inte klarar av.

Han somnar om med kuken fortfarande i hennes fitta, Sigrid ligger vaken och tårarna rinner ned för hennes kinder. Varför kunde hon inte njuta av när pappa knullade henne hårt? Vad var det för fel på henne?
Kanske hon var lika förstörd som Tim? Kanske hon bara dög till att använda som tre hål? Hon hade ju inte ens blivit gravid än, trots att pappa knullat henne i tre år så hade hon inte tagit hand om hans satser och gett honom ett barn. Pappa hade gett så mycket till henne och hon hade inte gett något tillbaka till honom, hon skämdes.

Till slut somnar Sigrid, för att någon timme senare vakna av att pappa tryckte in sin kuk i hennes mun. Sigrid låg stilla å rygg och lät sin pappa munknulla henne. Han gav henne sin morgonsats varje morgon, det hade hon fått sedan hon var 5 år, nu var hon 12 år.

-Tack pappa, säger hon efter hon har svalt satsen.

-Varså god min älskling, svarar hennes pappa. Sigrid, jag vill att du sover i min säng varje natt från och med nu.

-Ja, pappa, svarar Sigrid.

-Sära på benen, säger pappa. Jag vill ha din sköna fitta.

Sigrid särar på sina ben och kvider till när hon känner hur öm hon är mellan benen. Hon flämtar och kvider av smärta medan pappa knullar henne i fittan. Nattens hårda sex hade definitivt inte varit en bra idé, men pappa hade sagt att flickor tycker om när deras pappa eller make knullade dem hårt så hon visste att hon måste be honom att knulla henne hårt ett par gånger i veckan så att han inte skulle tröttna på henne. Att hon inte kunde vänja sig med att vara öm det var för att hon inte gett sig helt och fullt till pappa när han knullade henne, därför hade hon ont nu.

I den äldsta sonens sovrumm vaknar Tim till att han knullas i sin uppknullade röv av en av hans brors vänner. Han stönar och flämtar av smärta då han är så öm efter nattens gruppsex. Det är första gången han blivit gruppknullad, om man räknar bort de gånger hans pappa och äldre bror knullat honom tillsammans.

-Snälla, stönar Tim. Snälla sluta, det gör ont!

-Tyst, väser en av de 5 vännerna. Vi har rätt att knulla dig, du ska ta våra kukar och våra satser.

I källaren vaknar den lilla brunetten i hundburen. Hela hennes kropp är öm, hon kan knappt röra sig. Hon börjar gråta när hon plötsligt minns gårdagens händelser och börjar darra när hon hör steg i källartrappan.

-Hej älskling, säger en röst.

Hon rycker till, det är den där snygga killen som hon träffade utanför skolan igår. Han som bett henne förlja med hem, han som haft sex med henne och tvingat henne ha sex med hans pappa och honom på samma gång.

-Neeeej! skriker hon högt.

-Du är visst lite obstinat, säger killen som går sakta frm mot hundburen. Jag ska uppfostra dig att bli en lydig liten slampa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar