söndag 25 juni 2023

Familjeterapi

 

De satt i väntrummet tysta. Det var sista strået, familjeterapi mellan styvfadern och styvdottern. Mamman hade till sist gått med på att det var det som kanske skulle hjälpa att svetsa ihop den nya familjen till en trygg enhet.
Hon såg på sin trotsiga 12-åriga dotter och sin nya make, skulle de lyckas komma överens? Maken var ju äldre än henne, han var 45 år och hon själv bara 28 år. Hon var en ung ensamstående mamma med en dotter som närmade sig tonåren när hon mött Mark. Nu var de gifta och dottern Evita gillade inte att Mark var bestämd, hon själv gillade att han var dominant och att han bestämde.

-Familjen Freeman?

De reste sig och följde efter receptionisten som ledde dem till ett rum.

-Välkomna, sa en man som väntade på dem i rummet. Familjeterapi för pappa dotter?

-Ja, svarade Mark och skakade hand med mannen. Det här är min fru och min dotter.

-Du är inte min pappa och jag är inte din dotter! sa Evita med trotsig röst.

-Evita! utropade Denise förskräckt och såg oroligt på Mark.

-Lugn allihopa, sa mannen. Jag vill att Mark och den unga flickan stannar kvar här med mig. Kan mamma vänta i väntrummet? En första session tar ca 2 timmar.

Denise tittade oroligt på dottern och sen sin make som nickade. Hon lämnade rummet.

-Varså god och sitt, sa mannen. Vänligen ta något att dricka, vi har både vatten, läsk och kaffe.

Evita tog en Pepsi MAX och satte sig tjurigt ned i en fåtölj. Mark satte sig ned på en soffa och mannen satte sig på en stol.

-Vad jag förstår så är ni en ny familj, då Mark och Denise har gift sig, sa mannen. Och att det inte riktigt fungerar mellan dig Evita och Mark din mammas make.

Evita nickade tjurigt och tog en klunk läsk.

-Det stämmer, sa Mark.

-Då ska vi försöka att få er att komma överens, sa mannen. Det kommer bli jobbigt, men väl värt mödan.

Evita såg tjurigt på mannen och drack sin läsk, hon fattade inte varför hon tvingats med på detta nonsens. Hon kände sig lite yr, men tänkte inte så mycket på det.

-Evita, jag vill att du ska titta på en kort video medan jag samtalar med Mark en stund om er situation, sa mannen. Här ta plattan och hörlurarna.

Evita satte på sig hörlurarna och klickade igång filmen, den förklarade samspel i en familj och att det var naturligt att det ibland inte fungerade. Hon drack sin läsk medan hon såg på filmen och började tänka på att ha sex med Mark, att han måste knulla henne.

Mark och mannen såg på den unga flickan, de visste vad hon såg på och vad hennes hjärna tog emot för information omedvetet. Filmen hade dolda budskap som skulle göra att de unga flickan frivilligt skulle låta Mark ha sex med henne och att hon skulle lyda honom utan minsta motstånd. Hon skulle dock behålla sina känslor som smärta och att hon blev våldtagen. Motstridiga känslor som skulle hålla henne på mattan. För belöningen, som skulle ges väldigt sällan, var en orgasm. Evita skulle bli som sin mamma, en undergiven knulldocka som lydde Mark vare sig hon ville eller ej så kunde hon inte säga nej till vad han ville ha av henne.

-Tror du att hon är mottaglig? frågade Mark.

-Barn är väldig mottagliga, svarade mannen. Du kommer få alla filmer jag förberett med alla budskap du vill hon ska programmeras för.

-Tack, svarade Mark. Jag vill spräcka henne ikväll när hennes mamma tar hand om fyra av mina vänners behov.

-Inga problem, svarade mannen. Se till att hon ser på en film medan ni åker hem. Ta film nummer två, den förbereder henne lite till.

-Kommer hon ha samma slags budskap som Denise, att hon blir våldtagen men vill bli knullad av mig? frågar Mark.
-Ja, svarade mannen. Precis som du önskat så kommer hon bli programmerad. Ska vi ta en stund med ”familjeterapi” nu?

-Visst, svarade Mark. Vi kan ta ett samtal så det känns som en terapisession.

-Bra, svarade mannen. Vi kommer mötas totalt fyra gånger och de andra tre gångerna kommer ni ha sex med mig i rummet för att förklara för Evita vad dina behov är och hur hon ska hjälpa dig.

Mark nickade, de hade haft en liknande upplägg med Denise, men hon var totalt omedveten om dessa möten då hon hade blivit hypnotiserad att glömma dem.

-Evita, sa mannen och vinkade till henne. Är filmen slut, kan vi ta ett kort samtal?

Evita tog av sig hörlurarna, hon kände sig våt mellan benen när hon såg på Mark. Hon kände att hon var till för honom, att han var mannen som ägde henne.

Samtalet gick bra, Mark såg hur Evita hade tagit emot de dolda budskapet och att hon redan var helt manipulerad att lyda honom.

När de åkte hem satt Evita tyst i baksätet och såg på den film mannen hade rekommenderat. Mark körde och Denise satt tyst bredvid honom.

-Jag har några vänner som kommer över nu i eftermiddags, sa Mark. Kan du klä dig fint i klänningen jag hängt upp i rummet?

Denise stelnade lätt till, men nickade.

-Bra, svarade Mark. Ta hand om dem medan jag och Evita ska ta hand om den hemläxa vi fick i familjeterapin, vi ska försöka samarbeta med att möblera hennes sovrum.

-Det låter trevligt, sa Denise. Jag lovar att ta god hand om dina vänner.

-Denise älsklingen min, hjälp Evita att tvätta sig först, sa Mark.

Denise nickade.

Mark log för sig själv, hans unga fru var en lydig sexig knulldocka som inte protesterade när han befallde henne att göra saker. Lilla sexiga Evita skulle vara ren och han skulle knulla henne medan Denise lät hans fyra vänner knulla henne i alla hennes hål.

När de kom hem tog Denise med sig dottern till badrummet, han förberedde lekrummet för den gangbang som skulle ske mellan hans unga fru och hans vänner, sedan fixade han Evitas nya sovrum. Hon skulle från och med nu bo i det rum som han möblerat den dagen han sett dem första gången. Han hade velat ha Evita så fort han sett henne. Och nu skulle han ta henne, göra henne till sin.

De fyra vännerna kom och han meddelade att han skulle vara upptagen, men att de kunde använda hans fru i lekrummet. När Denise kom till vardagsrummet så kysste han henne på kinden och viskade i hennes öra:-Ge dem vad de vill ha älskling. Du kan inte säga nej.

Denise nickade och följde hans vänner till lekrummet.

Mark gick till Evitas sovrum, hon satt på sängen i en vit badrock.

-Kom Evita, sa Mark. Jag vill visa dig ditt nya rum.

Evita lydde, hon reste sig upp och följde efter honom. Det nya rummet låg bredvid lekrummet, båda rummen var ljudisolerade, precis som hans sovrum.

-Här sa du bo Evita, sa Mark. Jag kommer att besöka dig ofta och du ska vara naken. Du ska kalla mig pappa. Ta av dig badrocken Evita.

Evita lydde och badrocken låg i en hög på golvet. Mark drog efter andan när han såg hennes nakna underbara kropp. Hon hade fasta bröst i full B-kupa, en smal midja och en underbart hårlös fitta.

-Ligg på rygg på sängen och sära dina ben, sa Mark och började klä av sig.

-Ja, pappa, sa Evita och lade sig på rygg på sängen och särade sina ben.

Mark runkade sin hårda kuk, fan vad snygg och sexig hon var hans unga brud.
Han klev upp i sängen och lade sig mellan hennes särade ben, han lyfte benen så de låg mot hans axlar. Hans kuk pulserade och han såg att försatsen redan kommit. Han gned kuken mellan hennes särade läppar.

-Pappa? frågade Evita med darrande röst.

-Ja älsklingen min, svarade Mark.

-Kommer det göra ont? frågade Evita med darrande röst.

-Bara om du inte älskar mig, svarade Mark och stötte in sin kuk i hennes orörda fitta. Älskar du mig så kommer du känna en underbar känsla.

Hon var trång, han kände hur hennes fitta kramade om hans kuk, hur en hinna stoppade hans intrång. Han stötte till hårt och kände hur hinnan brast samtidigt som Evita skrek smärtsamt till.

-Så du älskar mig inte, sa han medan han trängde djupt in i henne. Han lät henne inte anpassa sig till hans storlek utan började knulla henne hårt, det här var hans stund och hans njutning – hon gav sig frivilligt till honom så han skulle få njutning.

Evita grät högt, pappa Marks kuk var så stor, det känder som hon gick sönder varje gång han stötte in i henne. Hon förstod inte varför hon inte kände en underbar känsla, hon älskade ju pappa Mark och ville att han knullade henne. Varför kändes det som hon blev våldtagen, varför gjorde det ont?

Hon kved högt när hon kände ett par tänder bita lätt i en av hennes bröstvårtor, hon kände hur båda vårtorna hårdnade. Pappa knullade henne hårt och brutalt, hans kuk trängde djupt in i henne och hon kände sig ledsen att hon inte njöt av det pappa gjorde med hennes kropp. Han valde ju att knulla henne istället för mamma, så borde hon inte njuta av det?

Mark var i sjunde himmelen, han njöt av lilla Evitas unga orörda kropp, han njöt av hur hennes trånga fitta kramade om hans kuk. Han stönade högt när han tömde sin sats djupt inne i henne. Han hade påbörjat arbetet att starta en familj med Evita. Han drog sakta ur sin kuk och såg att hon blödde, hennes lilla fitta hade inte klarat av hans storlek. Han tog ett pessar från nattduksbordet bredvid sängen och tryckte upp det i Evitas blödande fitta, hans sats behövde stanna kvar där en stund. Hade han tur så hade hon ägglossning och var mer eller mindre gravid.

-Tack älskling, sa han. Tack för att du lät mig vara den första som knullade din fitta. Nu ska du suga av min kuk, jag vill att den ska vara ren och hård igen.

-Ja pappa, snyftade Evita. Hon hade ont mellan benen och kände det varma inne i sig.

-Lägg dig på rygg med huvudet utanför sängkanten och gapa, sa Mark och reste sig upp från sängen.

Han såg ned på sin unga knulldocka, hon lydde utan protester. Att manipulera och styra en ung individ var enklare än en vuxen. Evita skulle bli en lydig undergiven knulldocka.

Evita låg med huvudet utanför sängkanten och gapade. Hon såg att pappa Mark kom emot henne och stoppade in sin slaka kuk i hennes mun. Hon försökte hista till, men hans kuk fyllde hela hennes mun.

-Sug och slicka, sa Mark.

Evita lydde, hon lät sin tunga slicka längs hans kuk och försökte suga på samma gång. Hon hörde hur pappa Mark stönade till, hon såg bara hans ben och golvet.

-Fortsätt så där, stönade Mark. Evitas mun var helt underbar och han kände hur hans kuk började hårdna igen.

Evita kände hur pappa Marks kuk blev större och hård, hon fick lätt panik och började vifta med armarna. Mark tog tag i hennes handleder och höll fast henne.

-Andas lugnt och slicka och sug min kuk, sa han med bestämd röst.

-Mohump! svarade Evita.

Mark stod och såg på hennes bröst, som han älskade dem! De var fasta och i lagom storlek, han skulle njuta mycket av dem varje gång han knullade henne.
Hennes mun var inte så fel den heller, han hoppades att kunna lära henne mer vad hon kunde använda sin mun till.
Han drog sakta ur sin hårda kuk, Evita flämtade och hostade.

-Duktig flicka, sa han. Nu ska pappa lära dig att ta kuk i ett nytt hål, Ligg med rumpan mot sängkanten.

Han väntade på att hon skulle lägga sig till rätta, han tog fram ett par handklovar och fäste hennes armar bakom ryggen innan han lade ned henne igen och placerade sig mellan hennes särade ben.

-Nu ska pappa knulla dig i röven, sa han och lät kuken gnida henne mellan fittan och rövhålet.

-Pappa? frågade Evita med en rädd röst.

-Knulla i röven är fullkomligt normalt, sa Mark. Vill en flicka eller kvinna att en man ska njuta av hennes kropp så kan hon erbjuda mannen eller männen att knulla henne i röven.

-Okej, svarade Evita. Så jag ska erbjuda röven och inte fittan?

-Bara till andra män, jag har rätt att knulla dig i alla dina tre hål, svarade Mark.

Han börjde trycka in kuken, hennes ringmuskel kämpade emot och han hörde hur hon kved.

-Män uppskattar att en flicka eller kvinna är trång i röven, sa Mark och stötte till, hans kuk trängde sig förbi ringmuskeln och Evita skrek högt.

Han kände hur hennes tarm kramade om hans kuk, hur hennes kropp kämpade med invasionen och hur hon skakade av smärta. Han började knulla henne, han lät henne känna hans storlek i hennes tarm genom att ta långa lugna stötar. Han visste att hon nu upplevde ännu en våldtäkt och att hon inte förstod varför hon inte njöt av hans kuk och det han gjorde med henne.

-Vill du att pappa knullar dig hårt? frågade han och böjde sig ned för att bita i en av hennes bröstvårtor.

-Uhu, hucklade Evita av gråt.

-Pappa hörde inte vad du sa, svarade han. Använd dina ord älskling.

-Ja pappa, svarade Evita. Knulla mig hårt.

-Tack älsklingen min, svarade Mark och började knulla hennes röv hårt och brutalt.

Evita skrek och grät av smärta medan pappa knullade henne i rumpan. Hon förstod inte varför hon inte kunde njuta av pappa Mark, han ville ju bara att hon skulle ha det skönt. Hon var en dålig dotter, tänkte hon och kände hur pappa sprutade det varma upp i hennes tarm.

-Förlåt pappa, snyftade hon med rinnande tårar. Jag är en hemsk dotter som inte njuter av att du knullar mig.

-Pappa älskar dig, svarar Mark. Jag hoppas att du kommer att älska mig lika mycket som jag älskar dig.

-Jag älskar dig pappa Mark, svarar Evita. Men jag kunde inte njuta av att du knullade mig, det känns hemskt!

-Vi får arbeta på att du inte njuter, svarade Mark och drog ur sin kuk. Kanske lite familjeterapi kan hjälpa dig?

-Jag lovar att göra allt du vill, svarar Evita. Jag vill att du är nöjd med mig.

-Så du kommer vara en lydig dotter som gör vad jag säger? frågade Mark och runkade sakta sin kuk medan han såg ned på sin underbara knulldocka.

-Jag lovar pappa! svarade Evita. Jag kommer lyda dig.

-Sära på benen, svarade Mark.

Hon lydde och han tog ur pessaret, han stötte in sin kuk och knullade henne tills hon var helt lealös. Han sprutade flera satser i hennes fitta under de timmar de spenderade tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar