lördag 23 september 2023

Ett förhållande

 

-Vad tittar du på?

Han ryckte till när han hörde sin dotter fråga. Han hade totalt glömt bort att stänga och låsa sin sovrumsdörr.

Han funderade på om han skulle ljuga, men bestämde sig för att säga som det var.

-Porr, svarade han och tittade upp från skärmen.

Dottern gapade och rodnade på samma gång där hon stod strax innanför dörren till hans sovrum.

-Stanna eller gå, du väljer själv, sa han. Men stäng dörren oavsett vad du väljer att göra.

Han fortsatte att se på filmen, han hörde hur dörren stängdes och hur lätta fotsteg närmade sig sängen.

-Får jag se? frågade dottern och klättrade upp i sängen bredvid honom.

-Vill du se på porr? frågade han och vände skärmen ned mot madrassen.

-Ja, svarade dottern.

-Okej, svarade han och vände upp skärmen.

Filmen han tittade på var från en vän, det fanns fejk ljud och riktigt ljud. Han bytte till fejkljudet för att dottern inte skulle förstå vad som egentligen hände i filmen.

Han ökade ljudet lite och de låg bredvid varandra och tittade på porrfilmen.

-Va? utropade dottern. Det är ju en ung tjej och en äldre gubbe.

-Ja? frågade han och höjde ena ögonbrynet samtidigt som tjejen i filmen stönade ”Oh Daddy fuck me hard!” och mannen svarade ”You´re a wet little slut Honey”.

-Daddy? frågade dottern och gapade medan hon stirrade på skärmen.

-Ja, svarade han. Det är en incestporrfilm, pappa och dotter knullar.

-Får man det? frågade dottern.

-Visst får man det, svarade han. Det är fullkomligt normalt att pappor och döttrar knullar varandra och njuter av det. Många döttrar har sitt första sexuella förhållande med sin pappa eller äldre bror innan de träffar mannen de gifter sig med.

I filmen bytte paret ställning och mannen knullade den unga tjejen hårt i röven medan hon stönade ”Daddy fuck me”.

-Så du skulle knulla mig? frågade dottern.

Han vände blicken från skärmen och såg på dottern.

-Jag har väntat tills du är mogen, svarade han. Vill du att jag knullar dig?

Dottern nickade och rodnade.

-Säg det, sa han och stängde av filmen.

-Jag vill att du knullar mig pappa, sa hon. Jag vill att vi har ett sexueellt förhållande.

-Okej, sa han. Om du tillåter att jag bestämmer och du lyder, då kan vi ha ett sexuellt förhållande.

Han såg hur dottern funderade en stund för att sedan nicka.

-Säg det, sa han.

-Du bestämmer och jag lyder, sa dottern. Vi kommer ha ett sexuellt förhållande.

-Bra, svarade han drog henne till sig och höll fast henne medan han gav henne en tungkyss och lät ena handen glida in under tröjan och klämma ett av hennes bröst.

Han kände hur dottern stelnade till och hur hennes kropp kämpade emot. Han rullade runt på sängen så hon hamnade underst, han la all sin tyngd på henne och kände hur hon gav upp.

-Jag bestämmer, sa han och såg henne djupt i ögonen. Du lyder.

-Ja pappa, flämtade hon.

-Klä av dig, sa han och reste sig upp. Jag vill se på dig.

Han såg på när hon tog av sig kläderna, hon var mellan kurvig och planka, tänkte han. Hon skulle bli en fin tjej när hon var färdigutvecklad. Han rynkade på näsan när han såg att hon hade hår mellan benen. Ett problem de skulle få ta tag i, på samma sväng som hon lärde sig att tvätta sig ren.

-Min dotter ska inte ha hår mellan benen, sa han. Jag ska visa hur su ska tvätta dig ren och då ska du även raka din fitta.

-Ja, pappa, svarade hon.

-Är du oskuld? frågade han.

-Ja, pappa, svarade hon.

-Har du mens än? frågade han.

-Ja, pappa, svarade hon.

-Äter du P-piller eller har något annat skydd? Frågade han.

-Nej, pappa, svarade hon.

-Lägg dig på sängen ta tag i dina knäveck och håll fast dina ben, sa han och klev upp ur sängen.

Hon lydde och medan han drog av sig kläderna såg han på henne där hon låg med särade ben. Han klev upp i sängen och placerade sig så hans hårda kuk nuddade hennes yttre läppar.

-Första gången kan det göra ont, sa han. Men det går över snabbt.

-Ja, pappa, svarade hon och såg lite orolig ut. Kommer den att få plats?

-Min kuk är perfekt för din fitta, sa han. Alla döttrar kan ta sin pappas kuk, det kan kännas trångt första gången men pappas kuk passar alltid.

Han lät kuken gnida hennes fitta, han kände och såg att hon var våt. Bara hoppas att hon är tillräckligt våt, för han tänkte inte använda glidmedel.

Han tryckt sakta in kuken, när han kände hinnan så log han.

-Älskling, sa han och såg sin dotter i ögonen. Nu ger du din oskuld till mig!

Han stötte till och kände hur hennes mödomshinna sprack sönder och släppte in hans kuk i hennes underbara fitta. Han hörde hur hon skrek och fattade tag i hennes handleder så att hon inte släppte sina ben och började kämpa emot. Hon var hans nu och han bestämde över henne. Han började knulla henne, njuta av hennes trånga underbara våta fitta.

Han slickade hennes underbara bröst och bet i bröstvårtorna medan han knullade henne, hon kved, stönade och grät. Han stönade och njöt av hennes unga kropp.

-Pappa! ropade hon högt.

Han kände att hon var nära och ville inte ge henne en orgasm än. Han började stöta hårdare in i henne, han kände hur hans kuk stötte i livmodertappen. Den sköna orgasmen försvann och hon började kvida av smärta istället för stöna av kåthet.
Efter en stund stönade han högt och sprutade sin sats djupt in i hennes oskyddade fitta.

Han släppte hennes handleder och låg stilla ovanpå henne, kuken var fortfarande inne i hennes fitta.

Hon låg under hans tunga kropp, benen var särade och hon kände hur det varma spred sig inne i henne. Hon insåg vad han gjort, han hade sprutat sin sats inne i henne!

-Pappa! skrek hon högt. Tänk om jag blir med barn!

Han reste sig lite och såg på henne, hon hade panik.

-Jag bestämmer, sa han. Vill jag spruta i din fitta så gör jag det, du tar emot vad jag ger dig och lyder.

-Men pappa, sa hon med darrande röst.

Han klev upp och såg ned på henne, det rann sperma och lite blod från hennes spräckta fitta.

-Vänd på dig, sa han.

-Va? frågade hon.

-VÄND PÅ DIG! sa han med bestämds röst och plockade upp sitt bälte.

Hon lydde och han lät bältet vina genom luften och landa på hennes rumpa. Hon skrek till och försökte resa sig upp.

-LIGG STILL MED SÄRADE BEN, sa han med bestämd röst. JAG bestämmer, du lyder.

Hon lydde, tårar rann nedför hennes kinder, och lade sig ned på mage med särade ben. Bältet ven genom luften och träffade hennes rumpa, hon skrek till ned i kudden. Han riktade nästa slag så det träffade hennes läppar och hörde hur hon skrek högre.

-Du ska lyda mig, sa han och lät slagen träffa rumpan och hennes läppar. Är det förstått?

-Ja, pappa! snyftade hon. Jag ska lyda dig pappa.

-Bra, sa han. Då ska du ta 20 slag till, efter det ska du tacka mig och suga min kuk hård.

-Ja, pappa, grät hon och låg stilla medan han gav henne bestraffningen.

Hennes rumpa var randig av slagen och hennes läppar såg smärtsamt svullna ut när han var färdig med bestraffningen. Han tvingade ned henne på golvet och tryckte in sin slaka kuk i hennes mun medan han höll fast hennes handleder.

Han stönade när han kände hur hennes lilla tunga slickade hans kuk, hon var en nybörjare och han njöt av hur tafatt hon var gällande att suga kuk.

-Du kommer lyda mig i allt, sa han. Gör du något du inte får så kommer jag bestraffa dig.

Hon försökte nicka och säga Ja pappa medan hon sög av honom.

-Duktig flicka, sa han och höll fast henne i nacken. Sug pappas kuk.

Han plockade upp sin mobil och tog ett par bilder och filmade en kort 5 sekunders snutt som han postade i ett forum.

När han var hård igen så släppte han taget om hennes huvud och hon hostade när hon till sist kunde andas fritt igen.

-Tack pappa, sa hon och såg upp på honom.

-Duktig flicka, sa han. Ställ dig på alla fyra på sängen.

Hon lydde och han klev upp bakom henne och smekte hennes blåslagna rumpa. Hon ryckte till av hans beröring och han lät några fingrar glida ned till hennes svullna läppar.

Han fattade tag om hennes höfter och stötte in kuken i hennes fitta, hon skrek högt av smärta. Han njöt av att våldta henne, att knulla henne lealös att visa att hon var hans undergivna lydiga dotter och knulldocka. Han sprutade sin sats i hennes fitta och lämnade henne på sängen, efter han tagit ett par kort till med mobilen. Han duschade och klädde på sig, innan han lämnade rummet fästa han ett hundhalsband om hennes hals och haspade fast ett koppel som var fäst vid sänggaveln. Hans lilla hynda kunde inte rymma, hon var fast och hans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar